ياسمين صبري

والد ياسمين صبري يكذب ابنته ويفاجئها بصور خاصة.. ويعلق: “أنا مش معترف بجوازها اللي من ورا ظهري”!

فصل جديد من فصول الأزمة المثارة بين الفنانة المصرية، ياسمين صبري، ووالدها أشرف صبري، على خلفية الاتهامات المتبادلة بين الثنائي، وتأكيد ياسمين مؤخرا أنها اختارت ألا تربطها علاقة بوالدها.

وخرج أشرف صبري عن صمته ليكذب ابنته ياسمين ويهاجمها بعدما أعلنت مؤخرا أنها ليست على علاقة أو تواصل معه، وأنه لم يتعامل معها منذ أن كان عمرها عامين.

ونشر والد ياسمين عبر حسابه الرسمي على موقع “فيسبوك”، عدة صور لها من حفل خطوبتها الأولى، وكان حاضرا معها. وعلق قائلا: “بعد ما سمعت أكاذيب بنتي اللي ربيتها في بيتي وكانت صاحبة البيت وعندها شغالة وقدرت تطعن أبوها في ضهره؟”.

وأضاف: “أصدقاؤنا كانوا بييجو البيت بيشوفوها، ولما كبرت جيبتلها عربية، ياريت الناس اللي يعرفونا وجم بيتنا يردوا.. ويقولوا ياسمين كانت عايشة في بيتي إزاي في كل مراحلها وإزاي اتخطبت وعملتلها أجمل حفلة ودي صورها”.

وتابع: “الكدب ده بيبرر بالنسبة لها سبب عدم حضورها فرح أخوها، ولو أب اهتم بفرح ابنه وزعلان إن إخواته ماجوش مش حيهتم ببنته؟ أنا عملت لها حياة كريمة راقية ومحترمة وماكنتش فاكر إن الرد حيكون كده، والسر اللي الناس ما تعرفوش إنها اتطلقت من الراجل المحترم الدكتور ده بسبب أمها لأنه حكالي وقالي أمها خربت بيتنا”.

إقرأ أيضاً  ظهرت بفستان ابيض شفاف.. ياسمين صبري تستعرض مفاتنها في إطلالة ساخنة وتكشف عن مفاجأة غير متوقعة.. لن تتخيل ما هي (صور)

واستطرد: “اتجوزت من ورايا وبدون علمي بعد التربية اللي عملتها لها، وعشان كده أنا مش معترف بجوازها اللي من ورا ضهري ده. وحسبي الله ونعم الوكيل”.

ياسمين صبري في فترة الخطوبة

ياسمين صبري في فترة الخطوبة

ياسمين صبري في فترة الخطوبة

شاهد أيضاً

ورد الآن: تطورات خطيرة تمس ملايين اليمنيين.. خبر كارثي وصادم يثير فزع وهلع جميع اليمنيين وارتفاع جنوني وغير مسبوق في الأسعار وهذا ما حدث قبل ساعات! (صور + قائمة الأسعار الجديدة)

الميدان اليمني – خاص تظاهر المئات من أبناء مدينة تعز جنوب غربي اليمن، اليوم السبت …

%d مدونون معجبون بهذه: